»Vizualni vtis predstave Kdo se boji Virginie Woolf?, drame, ki je doživela svoje z oskarjem nagrajeno filmsko priredbo, nastaja na tisti tanki meji med 'not trying too hard' in ekspresionističnim prizorom, ki s svojimi liki, barvami in čustvi preoblikuje emocije.«
»Telo, zlasti žensko, ki je postavljeno v prostoru, nikoli ni carte blanche, ampak je konstrukt, zaznamovan z vizualnimi podobami in vzorci, ki so oblikovali našo zahodno kulturo. Zanimalo me je vprašanje, kako jih prebaviti, sprejeti in hkrati najti lastno svobodo – zasebno in umetniško, znotraj prenasičenosti teh vizualnih vplivov.«
»Z Minljivostjo koreograf in umetniški vodja ansambla Rafael Bonachela v vizualno vznemirljivi in čustveno doživeti odrski izkušnji sodobni ples brezšivno spaja s prvinami klasičnega baleta.«
»To je stolp, zgrajen v 21. stoletju, a hoče dajati vtis, da je iz 19. stoletja. Malce se poigrava z zgodovino in ni vizualno transparenten.«
»Pri njem smo odkrivali različne galaksije in ozvezdja, kar je name naredilo velik vtis, ki sem ga želela vizualno ponazoriti v zgodbi.«
»Predstavo uvrščajo v stil gledališča predmetov in napovedujejo, da bo 'zelo vizualna, z veliko močnih senčnih podob in bo gledalca povabila v negotov prostor med življenjem in smrtjo'.«
»Njegova vizualna uniformiranost in izčiščena dikcija sta predirljivi in surovi, a vendar nadvse verjetni.«
»Velikokrat se izpostavlja vtis, da gre za žrtve italijanske narodnosti. Vendar to ne drži, ni šlo za etnično čiščenje.«
»Material, ki ga generirajo Markova umetniška dela, očetovo branje vizualnega materiala in Malin lastni performativni in gibalni arhiv, ki temelji na praksah sanjanja, se prepletajo kot niti, ki tkejo predstavo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju